最近華麗臺熱播家好月圓(聽說收視很好)
所以再一次拿出儲存在電腦的某個角落挖出來的金句記錄
給各位看下
一樣,
賞個臉看完吧,我翻譯得很辛苦耶!
如果不打算看完,看HIGHLIGHT的就可以了~哈哈

荷媽:一個男人做的出甘涼薄既事,留巨響身邊都沒用,我紮條紅絲帶,當禮物甘送左比你呀!
         (
一個男人做出這么涼薄的事,把他留在什么都沒用,我綁好紅絲帶,把他當作禮物送給你


SA
:巨話巨沒錢?就算只系剩番條底褲,我都要扯巨一半
!
         (
他說他沒錢?就算他剩下一條內褲,我都要扯掉一半) 


阿卡
:過大海,博好彩;賺快錢,子子;買藍籌,唔駛臭,唔駛愁!
         (
去澳門碰運氣,賺快錢炒子子,買藍籌,不用愁,不用愁! 


荷媽
:我而家送個英文字比你,stop,stop,停啊!
          (
我現在送你一個英文字,stop,stop,停啊)

 荷媽:股票,股票,都系估估下架咋!
         (
股票股票,都是估計估計而已!) 

荷媽
:沒油炒菜唔過青,窮人講野沒人聽
!
         (
沒有炒菜不會青,窮人說話沒人聽)

SA:阻人發達,猶如殺人父母呀!
         (
妨礙人家發達,就像殺人父母呀!) 

嬤嬤:阿中係你親生既,你要響五十樓揼佢落街冇人攔得住你!
           (阿中是你親生的,你要在五十樓丟他到街上,都沒有能夠阻攔你)

SA:你野蠻呀、專制呀、一言堂呀、家長制呀、獨裁呀、思想僵化呀、武則天呀、慈禧太后呀!

荷媽:弱雞弱雞ㄚ嘛,但若果有隻麻鷹想捉佢d 雞仔,你知唔知佢會點呀?佢會鬆起晒d 毛,甚至拎條命同你搏呀!
    (弱雞弱雞,但是如果有一只老鷹想捉弱雞的小雞,你知不知道它會怎樣?它會豎起羽毛,甚至甚至跟你拼命!)
 


荷媽:既然系念住做一家人既,亦都唔需要講個背字。
    (既然想做一家人,也都不需要說個背字)
 


至信:煲煲豬腳薑,激死朱元璋,拎住豬腳薑,撞到朱元璋,放低豬腳薑,叫聲朱元璋,叫叫下朱元璋,唔見左煲豬腳薑!
 


荷媽:多行夜路必遇鬼,多行不義必自斃!
    (多走夜路必定會遇見鬼,多行不義必定會害死自己)
 


荷媽:呢個世界呀,惡頂既野多的是,你就應該趁呢個機會學下個忍字點寫,打不還手,罵不還口,當佢唱歌囉!
    (這個世界難以忍受的事多得很,你就應該借這個機會學一下忍字怎么寫,打不還手,罵不還口,就當他在唱歌!)

 恩賜:殺人無力求人懶,百無一用是書生! 

荷媽:我喊,係因為我橫下左一條心,我要同自己朝見口晚見面左幾十年既人,一刀兩斷!
            (我哭,是因為我鐵了心,我要和自己朝見和晚見面了幾十年的人,一刀兩斷) 


荷媽:兒孫自有兒孫福,莫為兒孫做牛馬!
 


SA
姨:我仲以為好似愛國詩人甘,屈完啦,原來屈完可以再屈架?
    (我還以為像愛國詩人般,屈原(冤枉過了),原來可以冤枉多一次的啊?)
 


嬤嬤:你唔系第三者,你系第三者之中既表表者!如果你唔系第三者,呢個世界就沒第三者啦!(第三者=阿紅)
    (你不是第三者,你是第三者之中的表表者!如果你不是第三者,這個世界就沒有第三者啦!)
 


阿卡:有
feel唔系大嗮既,索唔系大嗮既,愛情都唔系大嗮既!
    (有
feel不是了不起的,性感不是了不起的,愛情都不是了不起的) 


荷媽:你都唔係個天,你點知道個天做乜野遮?天想報應你咩?有冇聽過三個字,天曉得呀!乜你好得閒咩?連天做既野你都要理?
    (你都不是天,你怎么知道天做什么呢?上天想報應你咩?有沒有聽過三個字,天曉得呀!你很閑空嗎?連天做什么你都要理啊?)
 


荷媽:阿莎份人有幾衰?佢認左第二冇人認第一呀!三刀兩面、反口覆舌、大話連篇、
hurt人唔駛本,講到呢d
野,佢金牌得主唻架!
    (阿
SA這個人有多壞,她認第二沒有人敢人第一呀!三刀兩面、反口覆舌、大話連篇、傷人不需要本錢,講到這些,她是金牌得主來的!) 



莎姨:我呢個大話精睇怕都要番鄉下耕田啦,我自問講大話講唔過你呀!由依家開始,就算你跪響度「蟻」媽咪,我都唔會望你一眼,你係龍就飛上天,係蛇就飛落地啦!
    (我這個大話精看來都要回鄉下耕田啦,我曉得我講大話講不過你呀!從現在開始,就算你跪在這里央求,叫我媽咪,我都不會看你一眼,你是龍就飛上天,是蛇就躦到地下啦)
 


JO
飽:所以呢,大話既野,講一次沒人信,十次,一百次,就會有人信架勒!(所以呢謊話這事,講一次沒有人相信,十次,一百次,就會有人信了)

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 justsayit 的頭像
    justsayit

    justsayit

    justsayit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()